PRIMĂRIA ORAȘULUI BUHUȘI
NR. 37322 DIN 25.10.2022
ANUNŢ
Având în vedere prevederile art. 618 alin.(1), alin.(4) și al alin.(22) din Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, comunicăm că Primăria Orașului Buhuși, județul Bacău, organizează examen de promovare în grad profesional a funcționarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Funcția publică pentru care se organizează examenul și compartimentul din care face parte:
Nr. Crt. | Denumire funcție publică | categorie | clasă | Grad profesional deținut | Compartiment | Gradul profesional pentru care se organizează examenul |
1. | Polițist local | execuție | III | asistent | Ordine publică | principal |
Condiții generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
Condiţii cumulative de participare la concursul sau examenul de promovare în grad profesional:
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în grad profesional, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 479 alin. (1) din O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ:
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
b) să fi obţinut cel puţin calificativul “bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
c) să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentului cod;
Condiţii de desfăşurare a concursului:
Examenul de promovare în grad profesional se va desfăşura la sediul Primăriei Orașului Buhuși, str. Republicii, nr.5, din orașul Buhuși, judeţul Bacău.
Proba scrisă se va desfăşura în data de: 25 noiembrie 2022, ora 0900;
Interviul se va desfăşura în data de: 29 noiembrie 2022, ora 0900;
Dosarul de concurs se depune la Compartimentul Resurse Umane, camera 10, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, (respectiv în perioada 25.10.2022 – 14.11.2022), în condiţiile prevăzute de art. 127 din Hotărârea nr.611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare şi conţine în mod obligatoriu:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de Compartimentul de Resurse Umane, în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverinţa eliberată de Compartimentul Resurse Umane, în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr.611/2008, republicata, cu modificările si completările ulterioare.
Formularul de înscriere se va pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs.
Constituirea comisiei de concurs şi a comisiei de soluţionare a contestaţiilor se va face în baza prevederilor art. 618, alin.(22) din OUG nr.57/2019.
Informații suplimentare privind înscrierea și condițiile de participare la concursul/examenul de promovare în gradul imediat superior, pot fi obținute la tel.:0234261220, int.121, e-mail: resurseumane@primariabuhusi.ro. Persoană de contact, Mic Maria consilier, clasa I, grad profesional superior.
Bibliografie / Tematică
- Constituţia României, republicată, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
- O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Partea VI, de la art.365 la art. 537;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr.155/2010 – Legea poliţiei locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr.1332/2010 –privind aprobarea regulamentului-cadru de organizare și funcționare a poliției locale
- Hotărârea nr.92/2013 – privind stabilirea şi sancţionarea contravenţională pentru faptele săvârşite de instituţii publice, agenţi economici, persoane fizice şi alte persoane juridice în domeniul protecţiei mediului, a spaţiilor verzi, a aranjamentelor floricole, a parcurilor, a aliniamentelor de arbori şi a perdelelor de protejare stradală, a amenajamentelor peisagistice cu funcţie ecologică, estetică şi recreativă, păstrarea şi protecţia dotărilor gospodăreşti, a mobilierului urban, a desfăşurării activităţii de picnic, a normelor legale de igienă şi sănătate publică, de conduită, comportament şi de convieţuire socială, în domeniul comercial, transport de mărfuri şi persoane, în pieţe, târguri şi oboare, etc.
- H.C.L. nr.51/2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Serviciului Poliţiei Locale a orașului Buhusi;
- Legea nr.146/2021 privind monitorizarea electronică în cadrul unor proceduri judiciare şi execuţional penale
- Legea nr.61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- O.G.nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
PRIMARUL ORAȘULUI BUHUȘI,
Ing. Vasile Zaharia
Comp. Resurse Umane,
Consilier superior, Mic Maria