Primaria Orasului Buhusi
Nr. 7780 /07.03.2025
Demarare procedură de transfer la cerere – pentru funcţia contractuală de execuţie, vacantă din cadrul Directiei de Asistență Socială – Compartiment Centrul de Ingrijire de zi pentru copilul aflat în dificultate
Primaria Orasului Buhusi, în temeiul prevederilor art.VII, alin.(11) din OUG nr.156/2024 privind unele masuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentara bugetului general consolidate pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, coroborat cu prevederile art. 542 alin. (1) si alin.(2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță declanșarea unei proceduri de transfer la cerere, pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii contractuale de execuţie vacante, de educator, grad profesional principal, prevazut cu studii medii, in cadrul Directiei de Asistență Socială –Compartiment Centrul de Ingrijire de zi pentru copilul aflat în dificultate, din subordinea Consiliului Local Buhusi.
Transferul la cerere se face pe o funcţie contractuală vacantă de acelaşi nivel, cu respectarea categoriei, clasei şi gradului profesional al persoanei contractuale, cu indeplinirea conditiilor de studii, condiţiilor de vechime şi condiţiilor specifice pentru ocuparea funcţiei contractuale in care urmează să fie transferat, prevazute in fisa postului, conform art. 506 alin (2) si alin (5) din Ordonanţa de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu completarile si modificarile ulterioare.
Precizăm că potrivit dispoziţiilor art. 506 alin (8) din Ordonanţa de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ „Transferul la cerere se face la solicitarea personalului contractual şi cu aprobarea conducătorului autorităţii sau instituţiei publice în care urmează să îşi desfăşoare activitatea persoana contractuală.
Autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia s-a aprobat transferul la cerere al persoanei contractuale înştiinţează cu celeritate autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea persoana contractuală, despre aprobarea cererii de transfer.
În termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea înştiinţării, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea persoana contractuală, are obligaţia să emită actul administrativ de modificare a contractului de munca, cu precizarea datei de la care operează transferul la cerere.
Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ
Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul Primariei orasului Buhusi, camera 1, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, 07.03.2025 – 20.03.2025, ora 15.00,următoarele documente:
a)cerere de transfer;
b)curriculum vitae, modelul comun european
c)copia actului de identitate ;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
f) adeverinta medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
g) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.
h)cazier judiciar;
i) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
După expirarea termenului pentru depunerea candidaturilor, ulterior verificării dosarului/dosarelor de înscriere pentru procedura de transfer la cerere pentru ocuparea functiei contractuale de execuţie vacantă, de educator, grad principal, cu studii medii, se va organiza un interviu cu persoanele care vor fi admise la proba- selectia dosarelor .
Data, ora şi locul susţinerii interviului vor fi anunţate prin afişarea la sediul institutiei precum şi pe pagina de internet www.primariabuhusi.ro.
Condiţii specifice necesare ocupării funcţiei contractuale de educator, grad principal :
-Nivelul studiilor: medii
-absolvirea cursurilor speciale pentru obtinerea certificatului de calificare profesională pentru această funcție.
-Vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului : minimum 5 ani
-Abilitati de relationare-comunicare cu copiii;
-Abilități de muncă în echipă ;
Bibliografia si tematica
1.Legea nr. 53/2003–Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare
Tematica: TITLUL II- Executarea contractului individual de muncă (cap.II),
Încetarea contractului individual de muncă (cap.V), TITLUL XI –CAP. II -Răspunderea disciplinară
2. Legea nr. 137/ 2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare
Tematică- Cap.I-Principii și definiții.
3.Legea nr.202/2002 , republicată privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare
Tematică CAPITOLUL II -Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii-
CAPITOLUL III -Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare.
4.Legea 292/2011 privind asistență socială, cu modificările și completările ulterioare
Tematica :Cap.III- Sistemul de servicii sociale Secțiunea 1 – art.27-art. 34
5.Legea 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificarile și completările ulterioare
Tematica :CAP.I- Dispoziții generale si definiții- art.3,5,6,
Cap.II-Drepturile copilului, Secțiunea 4-Educație, activități recreative și culturale(art.51-art.53
6.HG 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor cadru de organizare și funcționare ale serviciilor publice de asistență socială și a structurii orientative de personal–
Tematica:Anexa 2
7.Legea 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
Tematica: Obligațiile angajatorilor, Obligațiile lucrătorilor; Accidente de munca;
8.Constituția României;
Tematica :Cap. III- Îndatoririle fundamentale
Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate, la zi, ale actelor normative din bibliografie.
Informații suplimentare se pot obține la telefon 0234261220, int. 101- Compartiment Resurse Umane.
PRIMAR,
Ing. Vasile Zaharia
Comp. Resurse Umane ,
Cons. Telita Claudia
Principalele atribuții prevăzute în fișa postului
*Educatorul formează copilului deprinderi corecte de autonomie personală (hrănire, igienă, îmbrăcare, dezbrăcare), răspunzând totodată de curăţenia permanentă a copilului atât timp cât copilul se află în unitate precum şi în momentul când părăseşte unitatea.
* Păstrează permanent curăţenia şi igiena în dormitoare şi săli de joacă.
* Desfăşoară cu grupa activităţi educative, astfel încât nici un copil nu va sta în sala de joacă fără a fi antrenat într-o activitate;
* Consemnează observaţiile realizate cu privire la frecvenţa anumitor manifestări, furnizând astfel informaţii necesare personalului specializat pentru realizarea Programului personalizat de intervenţie/PPI;
* Completează instrumentele de lucru specifice activităţii fiecăruia;
*Educatorul este obligat să cunoască conţinutul programului terapeutic, medicaţia de care beneficiază copilul, efectele pe care le produce medicamentul. În cazul îmbolnăvirii/accidentării unui copil se va contacta asistenta medicală, precizând şi în caietul cu procese verbale;
* La începerea activităţii se consemnează într-un caiet cu procese verbale starea în care a fost preluat copilul de la familie( la fel se procedează şi la încheierea activităţii);(dacă a fost lovit/ prezintă vănătăi/echimoze),
* Pe perioada activităţii, trebuie manifestată faţă de copil înţelegere, răbdare, bunăvoinţă, promtitudine în satisfacerea tuturor nevoilor copiilor, fiind obligat să selecteze materialul didactic care pune în pericol viaţa copilului;
* Realizează activităţi specifice cu copiii indiferent de diagnosticul copilului.
* Având în vedere Ordinul nr.712/2005 şi Legea Protecţiei Civile nr.481/2004, este numit responsabil al Comisiei pentru situaţii de urgenţă din cadrul Complexului de Servicii Comunitare;
* Răspunde pentru toate documentele întocmite şi eliberate în conformitate cu fişa postului;
* Realizează implementarea obiectivelor și activităților din Programul educațional, din Programul personalizat de intervenție/PPI, realizează monitorizarea activităților cuprinse în instrumentele de lucru,
* Informează conducerea C.S.C.Buhuși cu privire la abuz sau suspiciune de abuz, neglijare a beneficiarului și notifică evenimentul în Registrul de sesizări și reclamații, Registrul de evidență a cazurilor de abuz și în Fișa de semnalare a abuzului,