Primaria Orasului Buhusi
Nr. 29079/04.08.2023
Demarare procedură de transfer la cerere – pentru funcţia contractuală de execuţie vacantă din cadrul Directiei de Asistență Socială – Compartiment Servicii Sociale
Primaria Orasului Buhusi în temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2) – alin. (5) și alin. (8) – alin. (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță declanșarea unei proceduri de transfer la cerere, pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii contractuale de execuţie vacante, de asistent social, clasa I, gradul profesional principal in cadrul Directiei de Asistență Socială –Compartiment Servicii Sociale, din subordinea Consiliului Local Buhusi.
Transferul la cerere se face pe o funcţie contractuală vacantă de acelaşi nivel. cu respectarea categoriei, clasei şi gradului profesional al functionarului public/personalului contractual, cu indeplinirea conditiilor de studii, condiţiilor de vechime şi condiţiilor specifice pentru ocuparea funcţiei publice in care urmează să fie transferat, prevazute in fisa postului, conform art. 506 alin (2) si alin (5) din Ordonanţa de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrative, cu completarile si modificarile ulterioare.
Precizăm că potrivit dispoziţiilor art. 506 alin (8) din Ordonanţa de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ „Transferul la cerere se face la solicitarea funcţionarului public/personalului contractual şi cu aprobarea conducătorului autorităţii sau instituţiei publice în care urmează să îşi desfăşoare activitatea funcţionarul public.
Autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia s-a aprobat transferul la cerere al funcţionarului public/personalului contractual înştiinţează cu celeritate autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public/personalul contractual, despre aprobarea cererii de transfer.
În termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea înştiinţării, conducătorul autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public/personalul contractual are obligaţia să emită actul administrativ de modificare a raporturilor de serviciu ale funcţionarului public, cu precizarea datei de la care operează transferul la cerere.
Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ
Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul Primariei orasului Buhusi, camera 1, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, 04.08.2023 – 17.08.2023, ora 15.00 ) următoarele documente:
a)cerere de transfer;
b)curriculum vitae, modelul comun european
c)copia actului de identitate ;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
f) adeverinta medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
g) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.
h)cazier judiciar;
i) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
Copiile de pe actele de mai sus, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.
După expirarea termenului pentru depunerea candidaturilor, ulterior verificării dosarului/dosarelor de înscriere, în situaţia în care vor fi depuse mai multe cereri de transfer pentru aceeaşi funcţie publică de execuţie vacantă, se va organiza un interviu cu persoanele care vor fi admise la proba- selectia dosarelor .
Data, ora şi locul susţinerii interviului vor fi anunţate prin afişarea la sediul institutiei precum şi pe pagina de internet www.primariabuhusi.ro.
In cazul în care există câte un singur funcţionar public/personal contractual înscris pentru ocuparea prin transfer la cerere a postului vacant, acesta este declarat admis, aprobându-i-se solicitarea de transfer la cerere.
CONDIȚII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA, PRIN TRANSFER LA CERERE, A FUNCȚIEI CONTRACTUALE VACANTE
– a.absolvent al studiilor universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă – in domeniul Stiinte ale comunicarii , specializarea : asistență socială .
– b.minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.
– c.aviz de exercitare a profesiei de asistent social, având treapta de competență: principal
Bibliografia
1. Constituția României, republicată
2. O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Titlul I, V şi VI din Partea a III-a -Administratia publica locala şi Partea a VI-a – Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. O.U.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5.Legea nr. 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor varstnice, republicata, cu
modificarile și completarile ulterioare;/ integral
6. Ordin nr. 29/2019 – Anexa 8 STANDARDE MINIME de calitate pentru serviciile de
ingrijiri la domiciliu pentru persoane varstnice, cod 8810 ID – I/ integral
7. Legea nr 292/2011- Legea asistentei sociale/ integral
8. Legea nr. 448/2006 privind protectia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare;
9. Hotararea Guvernului nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare
a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor
cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile
ulterioare;
11. Hotararea nr. 50 din 19 ianuarie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de
aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile
si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, cu modificarile şi completarile ulterioare;
Pentru toate actele normative mai sus menționate în cadrul Bibilografiei, forma valabilă se considera aceea având toate modificările și completările ulterioare, până la ziua publicării anunțului.
Informații suplimentare se pot obține la telefon 0234261220, int. 100- Compartiment Resurse Umane.
PRIMAR,
Ing. Vasile Zaharia
Comp. Resurse Umane ,
Cons. Telita Claudia