8 decembrie 2024

Anunt privind ocuparea unei functii publice de executie vacante, prin Procedura de transfer la cerere

ROMÂNIA

PRIMĂRIA ORAŞULUI BUHUŞI

JUDEŢUL BACĂU

Str. Republicii, nr. 5, tel./fax: 0234-261220/0372897995; E-mail: primariabuhusi@gmail.com

Nr.   25684  din 06.08.2024

Anunț

privind demararea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie din cadrul Serviciului Urbanism, Protectia Mediului și Agricultură- Compartiment Urbanism, Sistematizare, Amenajarea teritoriului

Primaria Orasului Buhusi în temeiul în temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8¹) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță demararea unei proceduri de transfer la cerere, pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante, dup cum urmează:

 –consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 237994) in cadrul Serviciului Urbanism, Protectia Mediului și Agricultură -Compartimentul Urbanism, Sistematizare, Amenajarea teritoriului

 Precizăm că potrivit dispozițiilor art. 18 alin. (4) și ale art. 19 din Procedura interna:

„Transferul se face la solicitarea funcționarului public/personalului contractual și cu aprobarea conducatorului institutiei publice în care urmează să-și desfășoare activitatea functionarul public/personalul contractual, precum si a conducatorului autoritatii sau institutiei publice in care își desfășoara activitatea functionarul public, cu aplicarea prevederilor art. 20 din Procedura Interna.

În situația aprobării transferului funcţionarului public/personalului contractual declarat admis, Primaria Orasului Buhusi înştiinţează cu celeritate autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public/ personalul contractual, despre aprobarea cererii de transfer.

Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.”

DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ

Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul Primariei Orasului Buhusi,Compartiment Resurse Umane, în termen de 20 zile calendaristice de la data afişării anunţului,  următoarele documente:

  1. cerere de transfer, conform modelului atașat;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
  5. copia carnetului de muncă şi adeverinţă eliberată de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice, precum si faptul că nu a fost sanctionat disciplinar. 
  6. adeverința medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
  7. acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.

Copiile actelor menționate anterior, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.

Procedura de selecție în cazul transferului cuprinde următoarele etape succesive:

  1. selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile, în vederea ocupării postului vacant, prin transfer;
  2. proba interviu. Proba interviu va putea fi susținută doar de solicitanții declarați admiși la etapa selecției.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENȚIONATE: 26.08.2024, ora 15.30

        Conform prevederilor art. 22 din Procedura Interna privind transferul functionarilor publici/personalului contractual pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului și din cadrul serviciilor subordonate Consiliului Local Buhusi, ulteriorverificării dosarului/dosarelor de înscriere la procedura de transfer şi afişării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu în data de 29 august 2024, ora 09:00, la sediul Primariei Orasului Buhusi.

Calendarul de desfășurare:

  • perioada de depunere a dosarelor: 06 august – 26 august 2024, ora 15.30;
  • proba interviu în data de 29 august 2024, ora 09:00, la sediul Primariei Orasului Buhusi.

Condiții de ocupare, prin transfer la cerere, a funcției publice de execuție de:

-consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 237994) in cadrul Serviciului Urbanism, Protectia Mediului și Agricultură -Compartimentul Urbanism, Sistematizare, Amenajarea teritoriului :

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile fundamentale: Științe inginerești, respectiv ramurile de știință: – Inginerie civilă, domeniile de licență: a) Inginerie civilă, cu specializările: – Construcții civile, industriale și agricole;

– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:

  • rezolvarea de probleme și luarea deciziilor – nivel operațional;
  • iniţiativă – nivel operațional;
  • planificare şi organizare – nivel operațional;
  • comunicare – nivel operațional;
  • lucru în echipă – nivel operațional;
  • orientare către cetățean – nivel operațional;
  • integritate – nivel operațional.

Bibliografia și tematica pentru funcția publică de execuție vacantă menționată anterior:

Bibliografie:Tematică:
Constituţia României, republicatăDrepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale.
Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, titlul I şi II ale părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici și Anexele nr. 6, 7 și 10;Titlul I şi II ale părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici Funcţia publică şi funcţionarul public. Statutul funcționarilor publici; Anexa nr. 6 – Evaluarea performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici de execuție și de conducere. Evaluarea performanțelor individuale ale funcționarilor publici debutanți; Anexa nr. 7 – Norme privind modul de constituire, organizare şi funcţionare a comisiilor de disciplină, precum şi componenţa, atribuţiile, modul de sesizare şi procedura disciplinară. Anexa nr. 10-Normele privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din Codul administrativ, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale în condiţiile legii.
Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;Capitolul I- Principii și definiții Capitolul II Secțiunea I – Egalitatea în activitatea economică şi în materie de angajare şi profesie. Secţiunea II – Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioareCapitolul I – Dispoziții generale; Capitolul II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii; Capitolul IV – Egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei; Capitolul VI – Soluţionarea sesizărilor şi reclamaţiilor privind discriminarea bazată pe criteriul de sex.
Legea nr.50/1991 privind autorizarea lucrărilor de constructii, republicată, cu modificärile și completärile ulterioareIntegral
Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare;Integral
Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;Integral
Ordin  Nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii  Integral
H.G.nr.525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările și completările ulterioare;  Integral

Informații suplimentare se pot obține la Comp. Resurse Umane, telefon0234 261220, int.101.

ATRIBUTIILE  POSTULUI :

  1. Verificarea conţinutului documentelor depuse în vederea emiterii certificatului de urbanism;
  2. Determinarea reglementărilor din documentaţiile de urbanism, legal aprobate, referitoare la imobilul pentru care se solicită certificatul de urbanism;
  3. Analizarea compatibilităţii scopului declarat pentru care se solicită emiterea certificatului de urbanism, cu reglementările din documentaţiile urbanistice, legal aprobate;
  4. Formularea condiţiilor şi restricţiilor specifice amplasamentului, obligatorii pentru proiectarea investiţiei;
  5. Stabilirea, în conformitate cu prevederile legale, a avizelor, a acordurilor, precum şi a unor eventuale studii şi a studiilor de specialitate necesare autorizării;
  6. Verificarea existenţei documentului de plată a taxei de eliberare a certificatului de urbanism;
  7. Redactarea  certificatului de urbanism;
  8. Verificarea conţinutului documentelor (documentaţiei) depuse, sub aspectul prezentării tuturor actelor necesare autorizării;
  9. Verificarea modului în care au fost preluate în cadrul documentaţiei tehnice – D.T. condiţiile din avizele şi acordurile obţinute în prealabil de solicitant, inclusiv cele cuprinse în punctul de vedere/actul administrativ emis de autoritatea competentă pentru protecţia mediului;
  10.  Verificarea conţinutului documentelor (documentaţiei) depuse, sub aspectul încadrării soluţiilor propuse în prevederile documentaţiilor de urbanism aprobate şi ale certificatului de urbanism;
  11.  Redactarea şi prezentarea spre semnarea autorizaţiilor de construire/desfiinţare;
  12.  Asigurarea evidenței certificatelor de urbanism eliberate, respectiv înscrierea lor în Registrul Certificatelor de Urbanism, precum și dosarul cuprinzând copiile dupa certificatele de urbanism eliberate și documentațiile care au stat la baza eliberării lor în vederea arhivării;
  13.  Asigurarea evidenței autorizațiilor de construire/desființare eliberate, respectiv înscrierea lor in Registrul Autorizațiilor de Construire/Desființare, precum și dosarul cuprinzând copiile dupa autorizațiile de construire/desființare, documentațiile tehnice și avizele obținute care au stat la baza eliberării lor, în vederea arhivării;
  14.  Urmarește, în teritoriu, respectarea executarii lucrărilor de construcţii în conformitate cu DT care a stat la baza emiterii autorizației de construire;


PRIMAR,

Ing. Vasile Zaharia

   Comp. Resurse Umane ,

Cons. Telita Claudia

print

Fișiere atașate