12 octombrie 2024

Concurs pentru ocuparea functiei contractuale vacante, de conducere, de director CSO

PRIMARIA ORASULUI BUHUSI

NR. 29992 din 16.09.2024

ANUNŢ

În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – Regulamentul-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectând prevederile art.VII din OUG nr.115/2023, Primăria oraşului Buhuşi, judeţul Bacău, cu sediul în str.Republicii, nr.5, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale vacante de conducere, de director, grad profesional I, în cadrul Clubului Sportiv Orășenesc Buhusi, din subordinea Consiliului Local Buhusi.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, la sediul Primăriei oraşului Buhuşi – Compartiment Resurse Umane şi vor conţine în mod obligatoriu documentele prevazute la art.35 din H.G. nr.1336/2022:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată (extras REVISAL), care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (Modelul orientativ -anexa nr. 3);

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;      

h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

 Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

(5) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste, condiţiile generale de participare, conform prevederilor art.542, alin.(1) si (2) din OUG nr.57/2019-Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Conditii specifice pentru ocuparea postului :

  • absolventi cu studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durata, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă.
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului :5 ani

BIBLIOGRAFIA /TEMATICA

1).Constituția României, republicată

 – Tematica: Drepturile, libertătile și îndatoririle fundamentale – Titlul II

2).O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – Titlul I și II ale Partii a VI-a.

-Tematica : titlul II al părţii a VI-a Statutul funcţionarilor publici -Capitolul V, Secțiunea 1 și 2;

                           – Drepturile funcţionarilor publici;

                           – Îndatoririle funcţionarilor publici

             Cap. VIII- Sanctiuni disciplinare și răspunderea functionarilor publici

3) Legea educatiei fizice si sportului nr. 69/2000, cu modificarile si completarile ulterioare;

– Tematica : intergral
4) H.G. nr. 884/2001 pentru aprobarea Regulamentului de punere in aplicare a Dispozitiilor Legii educatiei fizice si sportului nr. 69/2000;

-Tematica : integral

5) H.G. 1447/2007 privind aprobarea normelor financiare pentru activitatea sportive, cu modificarile și completarile ulterioare;

– Tematica : intergral
6) Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicata, cu modficarile si completarile ulterioare;

-Tematica: Titlul II-  CAP. II- Executarea contractului individual de muncă

                                             CAP. V –  Sectiunile I, II si III

                             Titlul XI- CAP. II – Răspunderea disciplinară

                                             CAP.III – Răspunderea patrimonială


7) Legea 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare

-Tematica : intergral
8) Legea 544 / 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

– Tematica : intergral
9) Legea 98 / 2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

– Tematica : intergral
10) Regulamentele Federației Române de Handbal pentru toate categoriile de juniori (I, II, III, IV, Minihandbal, Babyhandbal);- (frh.ro)

– Tematica : intergral
11) Regulament de organizare și desfăsurare a competițiilor naționale de handbal;(frh.ro)

– Tematica : intergral
12) Regulament privind statutul și transferul jucătorilor de handbal actualizat la 25.06.2021

– Tematica : intergral
13) Regulamentul de organizare a activității fotbalistice (ROAF).(frh.ro)

– Tematica : intergral

Notă: Se vor avea în vedere formele actualizate, la zi, ale actelor normative din bibliografie.

Calendarului concursului :

Nr. crt.ActivităţiData si ora
1.Publicarea anunțului16.09.2024
2.Perioada de  depunere a dosarelor16.09 – 27.09.2024, ora 13.00
3.Selecţia dosarelor 30.09.2024
4.Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor30.09.2024
5.Susţinerea probei scrise07.10.2024, ora 09.00
6.Susţinerea interviului10.10.2024, ora 09.00

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă si interviu, candidatii nemulţumiti pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare, de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise si al interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse, se face prin afişare la sediul institutiei şi pe pagina de internet https://primariabuhusi.ro, imediat după soluţionarea acestora.

Rezultatele finale se afişează la sediul Primăriei orasului Buhusi şi pe pagina de internet https://primariabuhusi.ro, sectiunea – Concursuri, în termen de o zi lucrătoare de la data afisarii rezultatelor soluționarii contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins».

Pentru relaţii suplimentare privind înscrierea şi condiţiile de participare la concurs vă veţi adresa la sediul instituţiei, Compartiment Resurse Umane -cons. Telita Claudia sau la tel.0234261220, int.101.

PRIMAR,

Ing. VASILE ZAHARIA

   Compartiment Resurse Umane,

Cons. Sup. Telita Claudia

Atributii prevăzute în fișa postului

  • organizează activitatea sportivă a celor 5 sectii din cadrul Clubului;
  • caută solutii pentru dezvoltarea continuă a activității sportive din cadrul Clubului;
  • organizează toate competitiile oficiale si amicale în care sunt angrenate sectiile de fotbal și handbal (deplasări, servicii de masă, arbitraje, asistență medicala);
  • asigură buna functionare a Sistemului de control intern managerial (SCIM);
  • fundamentează și prezintă propuneri privind cheltuielile materiale și servicii la nivelul clubului, pentru a fi incluse în proiectul de buget;
  • organizează și asigură condiții corespunzătoare pentru folosirea, păstrarea, respectiv depozitarea bunurilor materiale aflate în gestiune;
  • transmite documentele justificative la compartimentul contabil în termen util pentru efectuarea plății la data scadentă;
  • asigură buna colaborare cu institutiile partenere (FRH,RRF,AJH,AJF,Liceul Teoretic”Ion Borcea”, Spitalul ”prof.dr.Eduard Apetrei”, etc)
  • asigură secretariatul clubului privind corespondența și repartizează documentele;
  • efectuează înregistrarea documentelor primite ;
  • organizează, gestionează și păstrează arhiva clubului;
  • execută redactarea sau multiplicarea documentelor și organizează expedierea acestora potrivit destinațiilor;
  • organizează, în conformitate cu prevederile legale, liberul acces la informațiile de interes public și soluționarea petițiilor;
  • transmite în termen legal răspunsuri către petenți și răspunde de confidențialitatea datelor;
  • organizează și ține evidența încasării taxei lunare a sportivilor din cadrul Clubului;
  • organizează activitatea de elaborare a bugetului clubului;
  • organizează circuitul intern al documentelor financiar- contabile;
  • organizează și participă la activitatea de inventariere anuală a patrimoniului clubului;
  • întocmește orice alte situații financiar-contabile prevăzute de actele normative în vigoare sau la solicitarea Consiliului de Administrație al Clubului, precum și la solicitarea altor instituții centrale și locale;
print

Fișiere atașate