Asistență socială - Acte necesare / cereri tip
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI PENTRU ALOCAŢIA DE SUSŢINERE:
-BI/CI (original şi copie)
-certificat de naştere, BI/CI pentru toţi copiii minori (original şi copie)
-livret de familie (original şi copie)
-adeverinţă de salar de la locul de muncă din care să rezulte venitul realizat, precum şi dacă beneficiază sau nu de tichete de masă
-cupoane de pensie
-cupoane de alocaţie de stat
-adeverinţă de la Registrul agricol din care să rezulte faptul că deţine sau nu teren
-adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice din care să rezulte faptul că realizează sau nu venituri
-adeverinţă de la şcoală pentru copiii de vârstă şcolară, din care să rezulte faptul că beneficiază sau nu de bursă şcolară, precum şi suma
-dosar de încopciat.
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI PENTRU ALOCAŢIA COMPLEMENTARĂ:
-BI/CI (original şi copie)
-livret de familie (original şi copie)
-certificat de naştere, BI/CI pentru toţi copiii minori (original şi copie)
-adeverinţă de salar de la locul de muncă din care să rezulte venitul realizat, precum şi dacă beneficiază sau nu de tichete de masă
-cupoane de pensie
-cupoane de alocaţie de stat
-adeverinţă de la Primăria oraşului Buhuşi din care să rezulte faptul că beneficiază de ajutor social
-adeverinţă de la Registrul Agricol (Compartiment al Primăriei Buhuşi) din care să rezulte faptul că deţine sau nu teren
-adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice din care să rezulte faptul că realizează sau nu venituri
-adeverinţă de la şcoală pentru copiii de vârstă şcolară, din care să rezulte faptul că beneficiază sau nu de bursă şcolară, precum şi suma
-dosar de încopciat.
- Dosar cu sina
- Cerere de angajare (model atasat)
- Act de identitate
- Certificat de nastere
- Certificat de casatorie
- Diploma de studii
- Cartea de munca sau adeverinta de la locurile de munca, unde a lucrat (REVISAL)
- Cazierul judiciar
- Analize medicale:
- Sange
- Aviz psihologic
- Acord / DGASPC Bacau – Camera 7
- Extras de cont bancar / BCR
- Certificat de handicap
- Act de identitate / Certificat de nastere
- Decizie de pensie + cupon de pensie
Mentiune toate documentele trebuiesc prezentate in original si copie.
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI PENTRU ALOCAŢIE DE STAT:
-certificatul de naştere al copilului nou născut (copie şi original)
-copie după BI/CI a reprezentantului legal
-livretul de familie (original)
ACTE NECESARE PENTRU ÎNTOCMIREA DOSARULUI PENTRU ALOCAŢIE NOU NĂSCUT:
-certificatul de naştere al copilului nou născut (copie şi original)
-certificatele de naştere ale copiilor născuţi anterior (copie)
-adeverinţă de la primăria din localitatea unde s-a născut copilul
-livretul de familie (original)
-BI/CI a reprezentantului legal
- Actul de proprietate a imobilului sau contract de inchiriere;
- Adeverinta ca detine sau nu teren agricol, animale, familii albine, pasari – Primarie Camera 22
- Certificat fiscal – Primarie camera 17;
- Copie certificat casatorie;
- Copie certificat nastere copii sub 14 ani;
- Copie carte de identitate copii peste 14 ani;
- Copie carte identitate sot sotie;
- Adeverinta elev sau student cu mentiunea daca beneficiaza sau nu de bursa;
- Adeverinta de salariat acolo unde este cazul;
- Cupon (pensie, somaj, indemnizatii, alocatie);
- Hotarare divort si incredintare minori;
- Adeverinta venit- Circumscriptia Financiara buhusi;;
- Dosar cu sina;
- Adeverinta de la somaj pentru sot sotie si copii care au implinit varsta de 16 ani si nu mai urmeaza nici o forma de invatamant. Pentru cei care urmeaza o forma de invatamant adeverinta de elev sau student.
- In cazul in care se aproba dosarul de ajutor social titularul dosarului trebuie sa prezinte la dosar urmatoarele acte:
- Adeverinta de la Somaj din 3 in 3 luni pentru taote persoanele din dosar de la varsta de 16 ani daca nu urmeaza o forma de invatamant;
- Certificat fiscal – Primarie – Camera 17 din 3 in 3 luni;
- Adeverinta agricola – Primarie – Camera 22 din 3 in 3 luni;
- Adeverinta venit – Circumscriptia Financiara – din 3 in 3 luni.
- Adeverinta de elev din 3 in 3 luni
-ACT DE PROPRIETATE IMOBIL SAU CONTRACT DE INCHIRIERE (contractul de inchiriere sa fie valabil si sa fie trecute toate persoanale din dosar-niciuna in plus sau in minus);
-ADEV. TEREN AGRICOL – CAMERA 20 (pentru toate persoanele trecute de 18 ani);
-CERTIFICAT FISCAL – CAMERA 17 (pentru toate persoanele trecute de 18 ani);
-COPIE CERTIFICAT CASATORIE;
-COPIE CERTIFICAT DECES (daca este cazul);
-COPIE BULETINE SOT– SOTIE SI COPII PESTE 14 ANI
-COPIE CERTIFICATE DE NASTERE COPII SUB 14 ANI;
-ADEV.ELEV SAU STUDENT(cu mentiunea daca primeste bursa);
-ADEV. SALARIAT (unde este cazul , cu venitul castigat in lana anterioara depunerii cererii);
-CUPOANE (pensie ,somaj , indemnizatii ,alocatii, handicap etc. );
-HOTARARE DIVORT SI INCREDINTARE MINORI (pentru orice copil aflat in intretinere trbuie hotarare de incredintare, tutela ,curatela etc.);
-PTR. CEI CARE DETIN AUTOTURISME (copie dupa cartea de identitate / cu anul fabricatiei);
-ADEV. VENIT ( FISC) pentru toate persoanele trecute de 18 ani
-ULTIMA FACTURA DE LA EON GAZ;
- CEREREA SE PRIMESTE DE LA PRIMARIE –CAM ERA 12;
- DOSAR CU SINA.
Va aducem la cunostinta prevederile art.19 alin. 1 din OUG 70/2011, modificata prin OG 27/2013 „titularii ajutoarelor pentru incalzirea locuintei sunt obligati sa comunice primarului orice modificare intervenita in componenta familiei si a veniturilor acestora, in termen de 5 zile de la data modificarii”
Mentionam ca toate datele inscrise in cererea/declaratia pe propria raspundere vor fi verificate prin efectuarea de anchete sociale la domiciliu.
- Cerere de mana, adresata domnului primar -(solicitare ancheta ) ;
- Copie buletine (parinti plus copil) ;
- Dovada venituri parinti pe ultimile 3 luni ;
1.COPIE ACT DE PROPRIETATE SAU CONTRACT INCHIRIERE;
2.COPII DUPA BULETINE, CERTIFICATE DE NASTERE (PTR.CEI CARE NU AU BULETIN),CERTIFICAT DE CASATORIE;
3.COPIE DUPA LIVRETUL DE FAMILIE-REACTUALIZAT;
4.CUPOANE :PENSII,INDEMNIZATII,SOMAJ,PLASAMENT …);
5.ADEVERINTA DE SALARIAT(UNDE ESTE CAZUL);
6.HOTARARE DIVORT SI INCREDINTARE MINORI;
7.COPIE CONTRACT DE MUNCA PENTRU CEI CARE LUCREAZA IN STRAINATATE (UNDE ESTE CAZUL);
8.ADEVERINTA FISCALA –CAMERA 17 –PRIMARIE -PENTRU TOATE PERSOANELE DIN DOSAR TRECUTE DE 18 ANI;
9.ADEVERINTA TEREN AGRICOL – CAMERA 22 –PRIMARIE- PENTRU TOATE PERSOANELE TRECUTE DE 18 ANI DIN DOSAR;
10.ADEVERINTA DE VENIT DE LA FISC PENTRU TOATE PERSOANELE TRECUTE DE 18 ANI DIN DOSAR;
11.ADEVERINTA DE ELEV CU MENTIUNEA ABSENTELOR SI A BURSELOR SCOLARE;
12.DOSAR CU SINA;
OBLIGATORIU DIN 3 IN 3 LUNI SE REANNOIESC TOATE ACTELE : (ADEV. VENIT,AGRICOL,FISCAL,ELEV,SERVICIU,CUPOANE)