R O M Â N I A
JUDEŢUL BACĂU
ORAŞUL BUHUŞI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE
privind stabilirea programului de audiente și a modului de desfășurare a acestora, pentru consilierii locali ai orașului Buhuși, aplicabil în perioada
ianuarie – iunie 2025
Consiliul Local Buhuşi, judeţul Bacău, întrunit în şedinţă ordinară din data de 28.11.2024;
Având în vedere:
- Raportul comun nr.36784/05.11.2024 al Secretarului General UAT Buhuși și al Comp. Administrație și Relații Publice;
- Referatul de aprobare nr. 36786/05.11.2024 al Primarului oraşului Buhuşi;
- art. 225 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- prevederile HCL nr.199/28.11.2024 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al Consiliului Local;
- Avizul nr.40891/27.11.2024 al comisiei de urbanism – favorabil, avizul nr.40894/27.11.2024 al comisiei comerț, turism, servicii publice, sănătate – favorabil, avizul nr.41018/28.11.2024 al comisiei economice – favorabil, avizul nr. 41020/28.11.2024 al comisiei juridice – favorabil;
- În baza art. 129 alin. (14), art. 139 alin. (1), alin. (3) lit. i) și alin. (5), art.140, alin. (1) și art.196, alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE:
Art.1 Se aprobă programul de audiențe acordate cetăţenilor, de către consilierii locali din Consiliul Local al Orașului Buhuși, aplicabil în perioada ianuarie – iunie 2025, conform Anexei nr.1- parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 Se aprobă modalitatea de desfăşurare a acestor audienţe, aşa cum este prevăzută în Anexa nr. 2 – parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3 Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se însărcinează consilierii locali, primarul si secretarul general al orașului Buhuși.
Art.4 Prezenta hotărâre poate fi contestată în termen de 30 de zile la instanţa de contencios administrativ competentă, în condițiile Legii nr. 554/2004 – legea contenciosului administrativ, modificată și completată.
Art.5 Prezenta hotărâre va fi comunicată consilierilor locali ce fac parte din Consiliul Local al orașului Buhuși, Primarului oraşului Buhuşi şi Instituţiei Prefectului – Judeţul Bacău în vederea exercitării controlului de legalitate și va fi publicată pe site-ul instituției www.primariabuhusi.ro în vederea aducerii la cunoștință publică.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE,
ȘARBAN GHEORGHE SECRETARUL GENERAL AL UAT BUHUȘI,
Cons. Jur. OANA MIHAI
Hotărârea nr. 200
Din 28.11.2024
Total consilieri în funcție | 19 |
Prezenți | 18 |
Voturi „pentru” | 18 |
Voturi „împotrivă” | 0 |
„Abțineri” | 0 |
Hotărârea a fost adoptată în plenul ședinței, din data de 28.11.2024, cu unanimitate de voturi.
ANEXA NR. 2 LA HCL NR. 200/28.11.2024
MODALITATEA DE DESFĂȘURARE A AUDIENȚELOR
acordate de consileirii locali ai orașului Buhuși
Audiențele se vor desfășura la sediul Primăriei orașului Buhuși, din bld. Republicii nr. 5, în Sala mare de ședințe.
Tabelul cuprinzând programarea audiențelor și a întâlnirilor cu cetățenii precum și tabelul cu adresele de e-mail ale acestora vor fi afișate la sediul instituției și vor fi postate pe pagina de internet a instituției, la adresa https://primariabuhusi.ro, secțiunea Consiliul Local Buhuși.
Înscrierea în audiență a cetățenilor orașului Buhuși se va putea face în următoarele moduri:
- prin depunerea unei cereri la Comp. Administrație și Relații Publice (cam. 13) sau on-line pe adresa de e-mail secretariat@primariabuhuși.ro, cu cel puțin 3 zile înainte de data de desfășurare a audientei. Comp. Administrație și Relații Publice se va îngriji ca cererile să ajungă în timp util la consilierii locali.
- prin transmiterea unui e-mail către consilierii locali.
Problemele ridicate în cadrul audiențelor vor fi prezentate în Consiliul Local Buhuși printr-o informare trimestrială.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE,
ȘARBAN GHEORGHE SECRETARUL GENERAL AL UAT BUHUȘI,
Cons. Jur. OANA MIHAI
Anexa nr. 1 la HCL nr. 200/28.11.2024
Program audiențe pentru perioada IANUARIE – IUNIE 2025
Nr. crt. | NUME ȘI PRENUME | LUNA | |||||
IANUARIE 2025 | FEBRUARIE 2025 | MARTIE 2025 | APRILIE 2025 | MAI 2025 | IUNIE 2025 | ||
1 | AILENEI IONUȚ | 31.01.2025 17.00-18.00 | 28.02.2025 17.00-18.00 | 28.03.2025 17.00-18.00 | 25.04.2025 17.00-18.00 | 30.05.2025 17.00-18.00 | 27.08.2025 17.00-18.00 |
2 | BUCULEI VASILE-DANIEL | 30.01.2025 16.00-17.00 | 27.02.2025 16.00-17.00 | 27.03.2025 16.00-17.00 | 24.04.2025 16.00-17.00 | 29.05.2025 16.00-17.00 | 27.06.2025 16.00-17.00 |
3 | BURHUI FLORIN-BOGDAN | 30.01.2025 17.00-18.00 | 27.02.2025 17.00-18.00 | 27.03.2025 17.00-18.00 | 29.04.2025 17.00-18.00 | 29.05.2025 17.00-18.00 | 27.06.2025 17.00-18.00 |
4 | COHÂLTIR ROXANA | 31.01.2025 17.00-18.00 | 28.02.2025 17.00-18.00 | 28.03.2025 17.00-18.00 | 25.04.2025 17.00-18.00 | 30.05.2025 17.00-18.00 | 27.08.2025 17.00-18.00 |
5 | DÂNCĂ ALOIS | 31.01.2025 17.00-18.00 | 28.02.2025 17.00-18.00 | 28.03.2025 17.00-18.00 | 25.04.2025 17.00-18.00 | 30.05.2025 17.00-18.00 | 27.08.2025 17.00-18.00 |
6 | DORNESCU MIHAELA | 29.01.2025 16.00-17.00 | 26.02.2025 16.00-17.00 | 26.03.2025 16.00-17.00 | 23.04.2025 16.00-17.00 | 21.05.2025 16.00-17.00 | 18.06.2025 16.00-17.00 |
7 | FLENCHIA SORIN | 17.01.2025 12.00-13.00 | 14.02.2025 12.00-13.00 | 14.03.2025 12.00-13.00 | 18.04.2025 12.00-13.00 | 16.05.2025 12.00-13.00 | 20.06.2025 12.00-13.00 |
8 | MARCU DAN | 16.01.2025 15.00-16.00 | 13.02.2025 15.00-16.00 | 13.03.2025 15.00-16.00 | 17.04.2025 15.00-16.00 | 15.05.2025 15.00-16.00 | 19.06.2025 15.00-16.00 |
9 | MIHALCEA SPIRIDON | 10.01.2025 17.00-18.00 | 10.02.2025 17.00-18.00 | 10.03.2025 17.00-18.00 | 10.04.2025 17.00-18.00 | 10.05.2025 17.00-18.00 | 10.06.2025 17.00-18.00 |
10 | OLARU CIPRIAN EMILIAN | 10.01.2025 15.00-16.00 | 11.02.2025 15.00-16.00 | 12.03.2025 15.00-16.00 | 14.04.2025 15.00-16.00 | 12.05.2025 15.00-16.00 | 09.06.2025 15.00-16.00 |
11 | PÂSLARU ANA | 16.01.2025 15.00-16.00 | 13.02.2025 15.00-16.00 | 13.03.2025 15.00-16.00 | 10.04.2025 15.00-16.00 | 08.05.2025 15.00-16.00 | 19.06.2025 15.00-16.00 |
12 | PETCU ALINA | 16.01.2025 15.00-16.00 | 13.02.2025 15.00-16.00 | 13.03.2025 15.00-16.00 | 17.04.2025 15.00-16.00 | 15.05.2025 15.00-16.00 | 19.06.2025 15.00-16.00 |
13 | SCRIITORU OVIDIU | 30.01.2025 16.00-18.00 | 27.02.2025 16.00-18.00 | 27.03.2025 16.00-18.00 | 24.04.2025 16.00-18.00 | 29.05.2025 16.00-18.00 | 26.06.2025 16.00-18.00 |
14 | STEJAR-AMĂRIOAREI SIMONA-OTILIA | 16.01.2025 15.00-17.00 | 13.02.2025 15.00-17.00 | 13.03.2025 15.00-17.00 | 10.04.2025 15.00-17.00 | 08.05.2025 15.00-17.00 | 19.06.2025 15.00-17.00 |
15 | ȘARBAN GHEORGHE | 30.01.2025 16.00-17.00 | 27.02.2025 16.00-17.00 | 27.03.2025 16.00-17.00 | 24.04.2025 16.00-17.00 | 29.05.2025 16.00-17.00 | 26.06.2025 16.00-17.00 |
16 | TESLARIU DAN | 14.01.2025 09.00-11.00 | 14.02.2025 09.00-11.00 | 14.03.2025 09.00-11.00 | 14.04.2025 09.00-11.00 | 14.05.2025 09.00-11.00 | 13.06.2025 09.00-11.00 |
17 | TESLARU VASILE | 23.01.2025 15.00-17.00 | 20.02.2025 15.00-17.00 | 27.03.2025 15.00-17.00 | 25.04.2025 15.00-17.00 | 23.05.2025 15.00-17.00 | 24.06.2025 15.00-17.00 |
18 | TURCEA IONEL | 20.01.2025 09.00-11.00 | 24.02.2025 09.00-11.00 | 24.03.2025 09.00-11.00 | 25.04.2025 09.00-11.00 | 26.05.2025 09.00-11.00 | 23.06.2025 09.00-11.00 |
19 | VINCA DORU | 10.01.2025 17.00-18.00 | 10.02.2025 17.00-18.00 | 10.03.2025 17.00-18.00 | 10.04.2025 17.00-18.00 | 10.05.2025 17.00-18.00 | 10.06.2025 17.00-18.00 |
- NOTĂ: Fiecare consilier local va alege o zi și un interval orar pentru audiențe (2 ore).
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ CONTRASEMNEAZĂ PENTRU LEGALITATE,
ȘARBAN GHEORGHE SECRETARUL GENERAL AL UAT BUHUȘI,
Cons. Jur. OANA MIHAI