24 mai 2025

REZULTATUL SELECTIEI DOSARELOR LA CONCURSUL ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA PE PERIOADĂ DETERMINATĂ A UNEI FUNCTII PUBLICE VACANTE TEMPORAR DIN CADRUL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI

PRIMĂRIA ORAŞULUI BUHUŞI

COMISIA  DE  CONCURS

NR. 15401  din 08.05.2025

Rezultatul verificării documentelor din dosarele depuse de candidatii înscrisi la concursului organizat pentru ocuparea pe perioadă determinată a functiei publice de executie vacante temporar, de consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Financiar, Contabilitate, Buget, Salarizare, Inventarierea Patrimoniului, aparținând aparatului de specialitate al primarului

În urma verificarii documentelor existente în dosare, membrii Comisiei de concurs, constituită în baza Dispoziției nr.210/2025, anunță următorul rezultat:

Nr. Crt.Nr. dosarRezultatul verificarii dosaruluiMotivul respingerii
1.14644/05.05.2025ADMIS 
2.15248/08.05.2025RESPINS-nerespectarea prevederilor art.VII, alin.(17) din OUG nr.121/2023-depăsirea perioadei de depunere a dosarului – nerespectarea prevederilor art.94, alin.(2), lit.”f” (adeverinta medicală eliberată cu 11 luni înainte de data depunerii dosarului)

Candidatul declarat ” ADMIS” se va prezenta cu actul de identitate, în data de 15 mai 2025, ora 11.00, pentru proba scrisa, la sediul institutiei, din str.Republicii, nr,5, Sala de ședințe.

În termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidatilor, probei scrise ori a interviului, candidatii nemultumiți pot depune contestație, prin e-mail: resurseumane@primariabuhusi.ro sau la sediul Primariei orasului Buhusi, str.Republicii, nr.5, Comp. Resurse Umane, sub sanctiunea decăderii din acest drept.

Afişat astăzi 08.05.2025, ora  15 30.

SECRETAR COMISIE,

Cons.TELIȚĂ CLAUDIA

print