PRIMĂRIA ORAŞULUI BUHUŞI
COMISIA DE CONCURS
NR. 712 din 13.01.2025
Rezultatul verificării documentelor din dosarul depus de către candidatul înscris la concursului pentru ocuparea functiei publice de executie, vacante, de consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Financiar, Contabilitate, Buget, Salarizare, Inventarierea Patrimoniului, aparținând aparatului de specialitate al primarului
În urma verificarii documentelor existente în dosar, membrii Comisiei de concurs, constituită prin Dispoziția nr.725/2024, anunță următorul rezultat:
Nr. Crt. | Nr. dosar | Rezultatul verificarii dosarului | |
1. | 261/08.01.2025 | ADMIS |
Candidatul declarat ” ADMIS” se va prezenta cu actul de identitate, în data de 20 ianuarie 2025, ora 11.00, pentru proba scrisa, la sediul institutiei, din str.Republicii, nr,5, Sala de ședințe.
În termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidatilor, probei scrise ori a interviului, candidatii nemultumiți pot depune contestație, prin intermediul platformei informatice de concurs sau la sediul Primariei orasului Buhusi, str.Republicii, nr.5, sub sanctiunea decăderii din acest drept.
Afişat astăzi 13.01.2025, ora 13 00.
SECRETAR,
Cons.TELIȚĂ CLAUDIA
Notă: Afișarea rezultatelor obținute de candidati la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor și a rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare al dosaului atribuit fiecărui candidat. (art.96 din Anexa 10 – OUG 57/2019).